Mzdová a personálna agenda

Naša spoločnosť poskytuje služby v oblasti miezd a personalistiky, čím výrazne odbremeňuje našich klientov, ktorí vďaka našim službám ušetria hlavne čas, ale aj peniaze.
Našim cieľom je uspokojiť potreby našich klientov, preto Vašu mzdovú a personálnu agendu spracujeme na základe Vami dodaných podkladov precízne, včas a v súlade s platnou legislatívou, pričom nesieme plnú zodpovednosť za nami vykonávanú činnosť.

Za našich klientov zabezpečíme všetky náležitosti týkajúce sa akýchkoľvek personálnych zmien a spracujeme všetky potrebné dokumenty súvisiace so zamestnancami.
Naša spoločnosť sa postará aj o Vaše odvody, ktoré so zamestnancami bezprostredne súvisia. Za našich klientov sledujeme a informujeme ich o všetkých legislatívnych zmenách, ktoré ovplyvňujú ich činnosť. Taktiež podávame na príslušné úrady všetky potrebné hlásenia týkajúce sa zamestnancov.

V rámci mzdovej agendy za Vás spracujeme:


  • Kontrola nadčasov zamestnancov
  • Evidencia dovoleniek, materských dovoleniek či PN
  • Výpočet nemocenských dávok
  • Vedenie mzdových listov
  • Prémie, či už ide o mimoriadne alebo v rámci príslušného obdobia
  • Výpočet čistej mzdy, záloh a doplatkov na mzdy
  • Vyhotovenie výplatných pások
  • Výpočet poistného a odvodov do fondov
  • Vystavenie príkazu na úhradu miezd, poistného a zrazenej dane
  • Potvrdenia na základe žiadosti zamestnancov
  • Evidencia pracovníkov v Sociálnej poisťovni a v zdravotných poisťovniach
  • Hlásenia do Sociálnej poisťovne a príslušnej zdravotnej poisťovne
  • Vypracovanie výkazov pre zdravotnú, sociálnu poisťovňu či daňový úrad
  • Ročné zúčtovanie zdravotného poistenia
  • Prehľady a hlásenia o zrazených preddavkoch zo závislej činnosti
  • Ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti a vypracovanie daňového priznania

V rámci personalistiky zabezpečíme


  • Prijímanie, zmeny a uvoľňovanie zamestnancov z pracovnoprávneho vzťahu a spracovanie vstupných a výstupných dokladov
  • Vyhotovenie pracovných zmlúv
  • Vyhotovovanie dohôd o pracovnej činnosti, dohôd o vykonaní práce
  • Vyhotovenie výpovedí
  • Vyhotovenie zodpovedností zamestnancov
    • Evidencia a spracovanie osobných údajov zamestnancov vrátane osobných spisov
    • Evidencia dokladov súvisiacich s dochádzkou a neprítomnosťou zamestnancov na pracovisku
    • Zabezpečovanie pracovných povolení a povolení na pobyt

Pozrite si a porovnajte si náklady a ceny.

Máme výhodniejšie ceny a podmienky ako iné spoločnosti vo veľkých mestách ako Košice, Prešov, Banská Bystrica, Žilina, Bratislava ...

Optimálna cena

Spoločnosť je členom Slovenskej komory certifikovaných účtovníkov. Sme v programe profesijného poistenia.

  • predchádzame chybám konzultáciami
  • sme viazaní mlčanlivosťou
  • zodpovedáme za našu prácu
  • prípadné pokuty kryjeme poistením

Ručenie

Firemné výsledky, prehľady a doklady online prostredníctvom nášho systému ISEC.

ISEC

Od založenia firmy Vás plne podporujeme a vieme Vám zabezpečiť komplexnú starostlivosť o Vašu firmu.

  • založíme vám spoločnosť
  • vedieme vám účtovníctvo
  • spracovávame vám mzdy
  • sme vaším ekonomickým oddelením

Plná podpora

Amitz, s.r.o., Werferova 1, 040 01 Košice
GSM.: +421-918-750-743 Email: maxim@amitz.sk | sitemap